Thursday, December 1, 2011

dear my friends..

HEY SHEDZ..
are u there..
still remember me?
i miss you la kawannn..
S-SHUFF
sudah lawa dah kau shuff,,
hope kau tak lupe aku..
aku rindu gelak tawe kau uhh..hehe
muaxhh2..syg kau shuff :)

H-HUDA
Hudd,,if aku ade salah kat kau,,maapkan aku taww,,
aku still syangkan kau mcam dl..
tapi sjak kte dah len kelas,,
aku tetap ingat kau lg taww

D-DADA
HOII GEMOKK! 
kau niy tak habes2 bergosip dgn aku kannn?
hope kau tak lupekan aku tawww..
kau lupe aku siape,,
aku penggal kepale kau wat raye korban tahun dpan..ahahah

Z-ZAZA
Lawa dah kawan aku sowang niyy,,
ketot..
dah maju cehhh kau..
haha,,aku nk mintak maap taww if aku wat kau sket aty dlam kelas..
wat kau nangis,,
aku bukan pe..
aku nk yg terbaik tok kau..
kau jge dri elok2 tawww..


Sume lengkap...
so,gudluck for ure SPM..
do the best..
take care,,i love u shedz :)

No comments:

Post a Comment